خرید ملک در آنکارا 2021【قیمت خانه در آنکارا + معرفی بهترین مناطق آنکارا】

Wiki Article

شهر دیدیم نیز همانند شهر مرسین، یکی از شهرهای ساحلی کشور ترکیه است که در استان آیدین و در غرب ترکیه واقع شده است. اران (Oran) و یلدیزاولر(Yildizevler) از محلههای گران شهر آنکارا در این محدوده واقع شده اند. اگر قیمت و هزینه خرید خانه برای شما اهمیتی ندارد، میتوانید خانه مورد نظر خود را از میان خانههای گران قیمت استانبول انتخاب کنید. این خانههای گران قیمت در منطقههای بشیکتاش، شیشلی و ساریر قرار دارند. قیمت ملک و هزینه زندگی در آنکارا در مقایسه با استانبول مناسبتر است. محبوب ترین شهرها برای خرید خانه توسط اتباع خارجی در این بازه زمانی استانبول با ۸۱۸ خانه، آنتالیا با ۳۴۱ خانه و قیمت خانه در مرسین آنکارا با ۱۰۶ خانه بوده است. چشم انداز فوق العاده این شهر از سواحل دریای مدیترانه، جذابیت آن را برای افراد مختلف، به خصوص ایرانیهایی که مایل به خرید خانه در این شهر هستند، دو چندان کرده است. قیمت مناسب خانه در این شهر و نزدیکی آن به مرزهای ایران، از جمله دلایلی هستند که شهروندان ایرانی را برای خرید خانه در شهر وان ترغیب میکنند. مشاوران ملکی انواع مختلف ملک و قوانین ملکی را برای متقاضی تشریح می کنند و متقاضی را از آخرین دگرگونی های قانونی مطلع می کنند و پس از بررسی همه جوانب ، بهترین و مناسب ترین ملک را برای متقاضی انتخاب می کنند. ᠎Th​is art icle was g᠎ener​ated  by GS A ​Co​nten t Gene ra᠎tor DEMO!


خرید آپارتمان ارزان در آنکارا

خرید آپارتمان ارزان در آنکارا چنان چه علاقمند خرید ملک در این شهر هستید، میتوانید هزینه لازم برای انجام این کار را از طریق وب سایتهای نیازمندی املاک، موسسات مشاورهای و حقوقی و مراکز معاملات ملکی شهر دیدیم استعلام کنید. 4. اتباع خارجی نیز می توانند برای خرید ملک در ترکیه درخواست خرید اعتباری از موسسات مالی و یا بانک ها را داشته باشند و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وچود ندارند. ساکنان این شهر در فصل تابستان، دمای 34 درجه سانتی گراد و آب و هوایی گرم و خشک را تجربه میکنند. از دیگر نکاتی که در رابطه با هزینه زندگی در ترکیه باید دانست، تعداد کسانی است که قصد زندگی در خانه مورد نظر را دارند. بضی از دیدنیهای شهر کایسری یا قیصریه ترکیه را میتوان پارک ملی قیصریه، ساحل آکوئه داکت، شهر صلیبی، مسجد کورشونلو، قلعه قیصریه، آبشار کاپوزباشی و… از مزیت های انکارا میتوان به جاذبه های تاریخی آن اشاره کرد که شامل : 1) موزه آناتولی 2) قلعه آنکارا 3) حمام رومی و غیره پر از مکانهای دیدنی است که سبب شده افراد زیادی به این شهر مهاجرت نمایند.

خرید آپارتمان در آنکارا ترکیه

This information has be en g᠎ener ated ᠎by GS A Cont᠎ent Ge᠎ne rator ᠎DEMO!


خرید خانه در انکارا

شرکت هورامان گشت قصد دارد در مورد خرید ملک در آنکارا توضیحات جامع و کاملی برای شما عزیزانی که قصد خرید خانه در انکارا (koobeh.net) با اخذ اقامت دارید ارائه دهد و پروژه های لوکس را با بهترین قیمت به شما معرفی کند. دولت ترکیه چه مالکیت هایی را می تواند، باطل کند؟ خرید ملک در کشور ترکیه و همچنین گرفتن اقامت دائمی کشور ترکیه از طریق این راه در سالهای اخیر توجه افراد بسیار زیادی را جلب کرده است. شما میتوانید از طریق ضرب قیمت لیر در قیمت خانه، قیمت نهایی آن را محاسبه کنید. جمعیت آنکارا طبق آخرین سرشماری، بیش از 5 میلیون نفر تخمین زده شده است. کارخانه سیمان و کارخانه باروت در منطقه الماداگ آنکارا تأسیس شده است. و قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری در این منطقه به ۱۸۵ هزار لیر می رسد. قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر آدانا ترکیه حدود 5400 لیر یا 17 میلیون تومان به ازای هر متر مربع بوده؛ در حالی که همین هزینه برای خرید هر متر مربع از آپارتمانهای خارج از مرکز شهر ترکیه چیزی حدود 9 میلیون تومان یا 2750 لیر ترکیه است. بسته به ویلایی یا آپارتمان بودن خانه مورد نظر شما، موقعیت مکانی این ساختمان یا متراژ آن، هزینه مورد نیاز برای خرید متفاوت خواهد بود.


شهر آنکارا امنیت بالایی نسبت به سایر شهرهای ترکیه دارد.

قیمت متوسط آپارتمان a hundred متر مربع خریداری شده در منطقه 121 هزار لیر است. به همین دلیل چیلی بهترین منطقه برای اجاره ساختمان های لوکس و ویلا در ازمیر است. معمولا اجاره خانه در اسنیورت ترکیه یکساله نسبت به اجاره کوتاه مدت خانه در اسنیورت قیمت مناسبتری دارد. شهر آنکارا امنیت بالایی نسبت به سایر شهرهای ترکیه دارد. ما در بالا توضیح دادیم که قیمت خانه در ترکیه نسبت به ایران ارزانتر است اما در برخی از تبلیغات سایتها و اینستاگرام میبینیم که با قیمتهای باور نکردنی و بسیار ارزان خانههایی را به کاربرانشان معرفی میکنند. این خانهها، عموما خانههایی قدیمی هستند. می توانید استفاده کنید، مسلما قیمت این خانه نسبت به یک خانه دست دوم با امکانات رفاهی پایین بسیار بیشتر خواهد بود و گاهی اوقات دو برابر می باشد. مثلاً بهای یک شلوار به عواملی چون راحتی، جنس پارچه استفاده شده، برند و خوش ترکیب بودن آن بستگی دارد. شاید هم جزو آن دسته از افرادی هستید که خریدن یک ملک و یا داشتن پاسپورت کشوری دیگر، همیشه در رویاهایتان وجود داشته اما نمیدانید چطور رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید. این شهر، آثار تاریخی متعدد و دیدنی را از زمان امپراطوری رومیان در خود جای داده است.

Report this wiki page